ישיבת מועצת ההסכמות

אם חשוב לכם מה קורה בעיר שלכם, אתם חולמים להוביל יוזמות חברתיות באזור מגוריכם, ואתם מרגישים שיש לכם את היכולת להוביל תושבים לעשייה חברתית ולשכנות טובה – אנחנו רוצים אתכם כ"מובילי מועצות הסכמה מקומיות".

מועצות הסכמה מקומיות: עשייה חברתית שמשפיעה בשטח

מועצת הסכמה היא קבוצה נבחרת של אנשים המייצגים חלקים שונים בחברה הישראלית וגרים באותה עיר, ולקחו על עצמם את המשימה של דיון עמוק ומעשי כאחד בחיים המשותפים שלהם בעיר.

במסגרת המפגשים של מועצת ההסכמה נידונות סוגיות במחלוקת בעיר, ובאמצעות כלים של יישוב סכסוכים בונים תשתית של הסכמות שמאפשרות להוציא לפועל יוזמות המקדמות את החיים המשותפים בעיר.

לכל מועצת הסכמה מקומית יש לפחות שני מובילים, שעוברים הכשרה וליווי על ידי הקונגרס הישראלי וארגון פלוגתא. תפקיד המובילים הוא לסייע בבניית מועצת הסכמות המקומית ולנהל את הפעילות שלה. בשנה החולפת פעלו מועצות הסכמה מקומיות בירושלים, אשדוד, רחובות, מודיעין ויבנה, והביאו לתוצאות משמעותיות בשטח, שכללו ניסוחי הסכמות, פעילויות שטח משותפות שזכו לסיקורים תקשורתיים נרחבים ולתהודה רבה ברשתות החברתיות, קמפיינים לאיחוי השסעים בעיר ועוד.

השנה מתוכננת הרחבת הפעילות לערים נוספות, וכאן נפתחת בפניכם הזדמנות מרתקת – להוביל מועצת הסכמה מקומית בעיר שלכם.

מי יכולים להגיש מועמדות למובילי מועצות הסכמה מקומיות?

אם יש לכם רקורד של עשייה בתחום החברתי, בוער בכם הרצון לייצר שיח של הסכמות בחברה הישראלית, בוערת בכם רוח של יזמות חברתית ואתם יכולים להוביל ולהנחות תהליך קבוצתי מעמיק של דיאלוג ובניית הסכמות – נשמח מאוד אם תמלאו את השאלון שבסוף הדף, שמטרתו לבדוק – עבורכם ועבורנו – את התאמתכם לתפקיד.

במידה שהתפקיד רלוונטי עבורכם, ניצור עימכם קשר כדי להכיר יותר זה את זה. יחד, נוכל לעשות דברים נפלאים: ללמוד תהליכי גישור והובלת קבוצות, לבנות תהליכי הסכמות מרגשים, להפיק יוזמות בשטח, ובעיקר: לעשות הרבה טוב בעיר שלכם.

מעוניינים להוביל מועצת הסכמה מקומית? מלאו את השאלון – כאן

שיתוף ושליחה

לוגו

עוד במגזין

לוגו
דילוג לתוכן