תוכנית 21 פונה ליזמים חברתיים יהודים וערבים במטרה להכשיר אותם לקדם יוזמות ופתרונות סביב השסע הלאומי בישראל. במפגש האחרון סיכמו המשתתפים של המחזור השני, שכלל יזמים ערבים, את פרק ההכשרה וגם התניעו את השלב הבא: היציאה לשטח עם יוזמות חדשות.

את הכנס פתח אחד ממובילי תוכנית 21, בצלאל שטאובר. לאחר מכן שמעו העמיתים הרצאה מפיו של יניב ריבלין, מנכ"ל ומייסד Bird ישראל, מחבר רב המכר "החיים כסטארט-אפ" וממובילי המהפכה התחבורתית של הקורקינטים החשמליים בארץ, שסיפר על עולם היזמות בגובה העיניים ועל ניצול הזדמנויות. לאחר מכן ד"ר עו"ד גלעד וינר, מנהל הקונגרס הישראלי, שוחח עם היזמים ששיתפו אותו בתחושות שלהם לגבי התוכנית, בכלים שרכשו ובתקוות שלהם להמשך. בחלקו האחרון של הערב קיבלו העמיתים תעודות והציגו את היוזמות שלהם בפני מר איתמר בר טוב, לשעבר מנכ"ל חברת בית שמש, איש עסקים ופעיל ציבורי, ומול מר סהר סלטר, מנהל קמפוס IL של מערך הדיגיטל הלאומי.

"מכאן מתחילה הדרך האמיתית", סיכמו מובילי התוכנית, בצלאל שטאובר וחן קופרמן. "נרקמה כאן קהילה יזמית של העמיתים משני המחזורים, היהודים והערבים, שתפעל לפתח יוזמות בתוך מרחבי הסכסוך היהודי-ערבי בשסע הלאומי".

צוות הקונגרס הישראלי ימשיך ללוות את בוגרי שני המחזורים של התוכנית, יהודים וערבים, במאמץ המשותף ליזום יוזמות משותפות.

דילוג לתוכן